Thursday, December 18, 2014

you are enough

Assalamualaikum Wbt :)


Macam tak sangka december almost come to the end. Pastu January then February. Haish. February means whattt? Means it time for good bye. It happen earlier than I expected. :(

Sungguh tak tipu, tiap kali log out, baru tringat eh I should write about my life mcm pegi jalan jalan sorang dkt bali, pei jumpa mat luthfi dkt perth. Tp lps tu, :/ jd kenangan juga. Mgkin this is what life is all about. You sedih, you happy, you mengamuk, you gelak, you g jalan jalan and rasa disayangi semua,tapi just for awhile. Sbb dunia fana. Sementara. Bodohloh if you depend ur happiness on something yg bersifat sementara. You know, this is the only way to distract myself from easily attach with everything. Kosong kan hati.hanya untuk Pencipta sbb Dia selayaknya ada di hati kita yg selalu berbolak balik tu :)

So whatever life throw at you either u like or dislike, just face it! Sbb rasa sakit malu sedih apa tu semua sementara saja sifatnya. Ingattt girls, berdiri atas kaki sendiri :)

Woot woot. I would like to say hapoy birthday to my beloved girlfie Farihah Asri, sweet 23rd baby!!

No comments:

Post a Comment